Блог вчителя хімії
Бербих Оксани Володимирівни
“Навчаючи інших вчитись самій
В житті все робити з любов'ю.
За кожний мій вчинок, щоб діти могли
Згадати мене добрим словом”
Вітаємо Вас у блозі вчителя хімії Бербих Оксани Володимирівни
Педагогічне кредо
“Учитись важко, а учить ще важче, Але не мусиш зупинятись ти, Як дітям віддаси усе найкраще, То й сам сягнеш нової висоти!” П.Сингаївський
Кабінет хімії
Розвиток ключових компетентностей учнів при розв’язуванні хімічних задач
Педагогічна наука пропонує такий перелік ключових компетентностей:
  • вміння вчитися;
  • загальнокультурна компетентність;
  • соціальна компетентність;
  • громадська компетентність;
  • компетентність у застосуванні інформаційно-комунікаційних технологій;
  • здоров'язберігаюча компетентність;
  • підприємницька компетентність
За умов компетентнісного підходу, за науковими дослідженнями, зміст освіти моделюється не від мети, а від результату.
Задачі з хімії як засіб формування компетентностей учнів
Задача – поняття, яке не визначається і в широкому розумінні являється тим, що потребує розв’язку. М.В.Метельський
Задача – невелика проблема, яка розв’язується за допомогою логічних висновків, математичних дій, хімічного екперименту на основі понять, законів і методів хімії. П.М.Проталов
Етапи розв’язку задачі
  • вивчення і аналіз умови задачі;
  • співставлення плану розв’язку задачі;
  • її розв’язок;
Класифікація задач олімпіад різних рівнів:
  • інформативні;
  • контрольні;
  • інформативні;
Класифікація задач за ходом розв’язування:
  • лінійні;
  • розгалужені;
  • нечіткі;
Інформаційно-пізнавальні задачі як засіб формування інформаційної компетентності учнів
  1. ІПЗ з використанням обставин відкриття хімічних елементів.
  2. ІПЗ на засвоєння основних хімічних понять.
  3. ІПЗ вибіркового плану.
  4. Здоров’язберігаючі ІПЗ.
  5. ІПЗ та міжпредметні зв’язки.
  6. ІПЗ з використанням висловів відомих людей.
Фрагменти відкритого уроку у 7 класі з розв’язування задач на масову частку
Фрагменти відкритого уроку у 8 класі з теми :“Фізичні і хімічні властивості лугів.”
Результати II етапу Всеукраїнської олімпіади з хімії
Приємні хвилини нагородження
Результативність навчальної роботи
Трошки гумору
Якісні реакції на вчителя хімії:
  1. Біліє, коли стикається з небажанням вчити хімію.
  2. Зеленіє, коли учні не виконали дом. завдання.
  3. Червоніє (тобто радіє) від творчих досягнень вихованців.
  4. Випадає в осад від байдужості.
  5. Випускає пар тільки на домашніх.
Застосування:
  1. Можна використовувати як генератор нових ідей.
  2. Як ефективний чистячий та миючий засіб і вдома, і в школі.
  3. Як дешифрувальник надписів на упаковках товарів широкого вжитку.
  4. Заряджає оточуючих оптимізмом.
  5. Може працювати калькулятором.
Дякуємо за увагу!
Хирівська школа-інтернат Владики Івана Хоми
Інформація
Допомога
«  Червень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30